donderdag 22 januari 2009

De blog van Gijs en Charlotte!


Vanaf vandaag een echte blog voor broer en zus, Gijs en Charlotte!
Naast dat ze ieder ook een persoonlijke website hebben (met alleen foto's), zal ik hier de dagelijkse gebeurtenissen van de twee zo veel mogelijk bijhouden.


Charlotte is vandaag 'al weer' 10 dagen oud. En ze is al weer erg veranderd sinds de geboorte. Gijs ook trouwens, maar dan op een andere manier: papa en mama uitdagen... "Even proberen hoe ver ik kan gaan". Normaal gedrag en zelfs wel leuk om te zien, maar grenzen stellen is nu o zo belangrijk voor de kleine man. Voor z'n zusje is Gijs erg lief. "Charlotte kus" ("Totte tus") zegt 'ie regelmatig en ook komt 'ie vaak met een rammelaar of knuffel op de proppen.


4 reacties:

C@rolien zei

Jaaaaaa, ik ben als eerste met reactie! Leuk leuk leuk! Nog een weblogger erbij.
Ik ga je zo ook even bellen, ben erg benieuwd hoe het met jullie is en we gaan natuurlijk even een afspraak maken om Charlotte te mogen komen bewonderen!

liefs,
Carolien

Anoniem zei

En pappa heeft linkjes gemaakt...
www.charlottemulder.nl
www.gijsmulder.nl

Anoniem zei

Wat zijn we blij met de weblog. Hoewel we zo vaak mogelijk op bezoek komen blijven we op deze manier nog beter op de hoogte.
Groetjes en kusjes voor onze schatten (jullie inbegrepen)
Opa Dieter en oma Greetje.

Anoniem zei

prachtig deze weblog ,zo blijven wij ook een beetje op de hoogte. ik zit nu nog in het gips, maar als mijn arm weer genezen is en ik charlotte veilig kan vasthouden komen we haar bewonderen hoor. liefs oom henk en tante janneke

Een reactie posten